Rijschool Droste

Femke Kip

Ik heb vandaag rijexamen gehad en ben geslaagd!! Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij Bert-Jan, hij was heel geduldig, wat soms nodig was. Hij nam de tijd om alles rustig uit te leggen. Daarbij was het ook altijd zeer gezellig met de lessen en heb ik het heel erg naar mijn zin gehad. Zeker een aanrader!!

Deze website gebruikt cookies

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren.

Noodzakelijk
Voorkeuren
Statistieken
Marketing