Ik ben vandaag in 1 keer geslaagd. En dat is natuurlijk niet gelukt zonder de enorm goede hulp van Bert-Jan. Het was elke les een gezellige sfeer in de auto, terwijl je ook nog eens goed en op je eigen tempo leert.
Menu
Menu