Rijschool Droste is echt een aanrader. Je krijgt op een fijne manier les en alles wordt rustig in stapjes uitgelegd, ook meerdere keren als het niet meteen lukt. Tijdens de lessen is er ook tijd voor een gezellig praatje, maar je krijgt ook duidelijke feedback waar je echt iets mee kunt en aan kunt werken. Zeker een aanrader!
Menu
Menu