Ik heb vandaag praktijk examen gehad en ben in 1keer geslaagd! Rijschool Droste is echt zeker een aanrader, Bert Jan legt op een fijne en duidelijke manier uit hoe alles werkt en wat je moet weten/kunnen. Hij blijft rustig als het niet goed gaat en heeft veel geduld, hij legt het zo vaak uit als het nodig is! Verder is er tijdens de lessen ook tijd voor een praatje en humor. Erg tevreden!
Menu
Menu