Rijschool Droste

Carlijn Wissink

Ik heb vandaag praktijk examen gehad en ben in 1keer geslaagd! Rijschool Droste is echt zeker een aanrader, Bert Jan legt op een fijne en duidelijke manier uit hoe alles werkt en wat je moet weten/kunnen. Hij blijft rustig als het niet goed gaat en heeft veel geduld, hij legt het zo vaak uit als het nodig is! Verder is er tijdens de lessen ook tijd voor een praatje en humor. Erg tevreden!

Deze website gebruikt cookies

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren.

Noodzakelijk
Voorkeuren
Statistieken
Marketing